Ośrodek szkolenia jest organizatorem szkoleń:
Z podstawowej wiedzy technicznej do licencji mechanika obsługi statku powietrznego zgodnie z Part-66 dla Kategorii B1, podkategorii:
- Kategorii B1.2 - samoloty z silnikami tłokowymi
Szkolenie na typ statku powietrznego na poziomie 1,2,3
- Piper PA-34 (z silnikiem Lycoming, Continental )
- Piper PA-28 (z silnikiem Lycoming, Continental )
- Piper PA-38 (z silnikiem Lycoming)
- PZL M-20 Mewa (z silnikiem Franklin, Continental )
- Cessna C150 (z silnikiem Lycoming)
- Cessna C152 (z silnikiem Lycoming)
- Cessna C172 (z silnikiem Lycoming, Continental )
- Cessna C182 (z silnikiem Lycoming, Continental )
- AT-3 (z silnikiem Rotax)
- EM-11 Orka (z silnikiem Lycoming)
- Human Factors w obsłudze technicznej statków powietrznych-szkolenie wstępne i okresowe.
- Wymagania Part 145.
- Wymagania Part M/ML
- Wymagania Part 66.
- Wymagania Part 147.
- Wymagania Part-CAO.
- Wymagania Part-CAMO.
- Szkolenie z zakresu systemu jakości w organizacjach lotniczych.
- Szkolenie z zakresu SMS w organizacjach lotniczych.
- Czas i szczegółowa tematyka szkoleń ustalane są zgodnie z wymaganiami zleceniodawcy.
Data rozpoczęcia: ustalana po skompletowaniu grupy uczestników (min 5 osób).
Zasady rekrutacji: zgłoszenie telefoniczne: 017 788 63 60 lub e-mail: ato@royal-star.pl
Mechanik lotniczy kurs cena: 017 788 63 60 lub e-mail: ato@royal-star.pl
Szkolenia mechaników lotniczych w Royal Star Aero
Informacje dodatkowe: w cenie kursu uczestnik otrzymuje materiały szkoleniowe.